Onze helpdesk is 24 op 24 en 7 dagen op 7 bereikbaar. Dit maken we waar door dat u en uw werknemers een gepersonaliseerd portaal krijgen waar alle problemen kunnen gemeld worden. Alle problemen die binnenkomen zullen vervolgens door onze werknemers verholpen worden. U komt dus niet terecht in een automatisch antwoordsysteem.
Wij dragen persoonlijk contact en een vlotte service hoog in het vaandel. Daarom werken wij met een zeer snel en effectief ticketing systeem. Hierdoor kunnen uw werknemers elk probleem direct rechtstreeks melden waardoor wij meteen goed geïnformeerd zijn en de efficiëntie van uw bedrijf kunnen verhogen.
Persoonlijk contact met de klant vinden wij bij ITovate zeer belangrijk.
Wij denken graag met onze klant mee naar de beste oplossing.
Door flexibel te werken kunnen wij precies op maat van de klant werken.
U kan met alle problemen die te maken hebben met ICT bij de helpdesk van ITovate terecht. Dit kan gaan van een probleem met het netwerk tot een probleem met de software tot een probleem met de hardware.
Bij grote en zeer dringende problemen kan u ons zeker telefonisch contacteren. Al zullen de meeste grote problemen meteen door ons opgemerkt zijn door onze constante monitoring.
De snelheid dat wij een probleem kunnen verhelpen ligt natuurlijk aan de aard van het probleem. Maar u mag er zeker van zijn dat wij zo spoedig mogelijk handelen. 90% van de problemen zijn dan ook meteen opgelost.
Persoonlijk contact met onze klanten staat centraal. Door een persoonlijke benadering leren we u als klant kennen en kunnen we beter inspelen op uw vragen en noden.
Vul onderstaand formulier in voor een gratis offerte
Laat een gratis audit maken door Itovate en ontdek wat er nog nodig is